• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Ordu

Valilikler

T.C. Çamaş Kaymakamlığı
T.C. Çamaş Kaymakamlığı
T.C. Çamaş Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Şehitlerimiz Misyon ve Vizyon Mevzuat Kurumsal Kimlik
  • ÇAMAŞ
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Etkinlikler Basın Açıklamaları İhale İlanları
  • İLETİŞİM
°C
9
Şubat2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
      • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Şehitlerimiz
    • Misyon ve Vizyon
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
      • Kaymakamlık Görselleri
      • Kaymakamlık Logosu
  • ÇAMAŞ
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Kadastro Birimi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Orman İşletme Şefliği
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • Devlet Hastanesi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Etkinlikler
    • Basın Açıklamaları
    • İhale İlanları
  • İLETİŞİM
 

Çamaş SYDV Başkanlığı Belirsiz Süreli Personel Alım İlanı

26.06.2019
 
 
ÇAMAŞ
SOSYAL YARDIMLAŞMA VE
DAYANIŞMA VAKFI  BAŞKANLIĞI
BELİRSİZ SÜRELİ PERSONEL ALIM İLANI
            Ordu İli Çamaş İlçesi  Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığında  aşağıda belirtilen nitelikte Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Fon Kurulunca 16.02.2012 tarih ve 2012/1 sayılı kararı ile yürürlüğe konulan Vakıflarda çalışacak personelin niteliklerini belirleyen “Norm Kadro Standartları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslar” ve 4857 sayılı İş Yasası uyarınca şartları tutan adaylar arasından 1 adet BÜRO GÖREVLİSİ UNVANLI personel istihdam edilecektir.
 I-ADAYLARDA ARANACAK NİTELİKLER
A) GENEL ŞARTLAR
 Alınacak adayların aşağıdaki şartları taşıması gerekmektedir.
 1. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
 2. Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,
 3. 12.07.2019 tarihi ile(mülakat tarihi) 18 yaşını bitirmiş olmak ve  35 yaşını doldurmamış olmak,
 4. Erkek adaylar için askerliğini yapmış -muaf veya tecilli olmak
 5. Kamu haklarından mahrum bulunmamak, 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48. Maddesinde sayılan genel ve özel şartlara sahip olmak
 6. Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak.
 7. Görevin özelliğine göre eğitim, yaş, tecrübe gibi özel şartları taşımak.
 8. Vakıflarda ilk defa istihdam edilecek ‘BÜRO GÖREVLİSİ’ olarak 4 yıllık Lisans Eğitimini tamamlamış olmak, Sosyal İletişim Becerisine sahip olmak, ÖSYM tarafından yapılan işe alım sürecinde geçerli Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSS P3 puan türünde en az 60 puan almış olmak. 

B- BÜRO GÖREVLİSİ İÇİN ÖZEL ŞARTLAR
1- İlan tarihinden en az 6 ay öncesi Çamaş İlçesi sınırları içinde ikamet ediyor olmak, 
2- Seyahat engeli bulunmamak, 
3- Varsa iş deneyim belgesi, 
4- Sosyal iletişim becerisine sahip olmak, 
5- Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek vücut veya akıl hastalığı veya vücut sağlığı ile özrü bulunmamak,
6-  İyi derecede bilgisayar kullanabiliyor olmak, 
III-BAŞVURU AŞAMASINDA İSTENİLECEK BELGELER:
1. Üzerinde TC Kimlik numarası yazılı bulanan nüfus cüzdanının önlü arkalı fotokopisi
2. Son 6 ay içerisinde çektirilmiş 3 adet vesikalık fotoğraf.
3. 2017 veya 2018  KPSS  P3 Sonuç Belgesi fotokopisi
4. Diplomanın Aslı veya Onaylı Bir Örneği
5. Özgeçmiş. (Özgeçmiş mektubunda doğum yeri, doğum tarihi, eğitim durumu, iş deneyimleri, özel meziyet ve nitelikleri, bu işe neden başvurduğu, geleceğe dönük hedef ve amaçları, aile bilgileri, hobileri gibi konulardan bahsedilecektir.)
6. Askerlikle ilişkisi olmadığına dair belge.
7. İş Talep /İşe giriş formu (Mülakata girecek adaylar Çamaş S.Y.D. Vakfı Bürosundan temin edebilirler.)
8.İkamet belgesi
Belgelerin asılları getirildiği takdirde, fotokopileri Vakfımız tarafından onaylanacaktır.
 
 IV-SINAVA BAŞVURU VE SINAVA İLİŞKİN BİLGİLER
1- Başvuruda bulunacak adaylar, 26.06.2019-10.07.2019 tarihler arası Sosyal Yardımlar Genel  Müdürlüğünün https://sosyalyardimlar.aile.gov.tr(https://appext.aile.gov.tr/vakifilan/Giris.aspx) adresinden başvurularını yapabileceklerdir. Posta ile yapılan başvurular geçersizdir.
 2- - Alınacak personel sayısının 5 (beş) katı kadar kişi geçerli 2017 veya 2018 KPSS P3 puanına göre en yüksek puandan başlayarak sıralı şekilde Çamaş Kaymakamlığında mülakata alınacaklardır. Mülakata çağrılacak olanların listesi evrak teslim tarihinden sonraS.Y.D.Vakfından öğrenilebilecektir. (Aynı zamanda www.camas.gov.tr  sitesinde  yayınlanacaktır.)  
3-Başvuru sırasında Kurumumuz tarafından aranan belgeler incelendikten sonra eksik belgesi olanların başvuruları kabul edilmeyecektir.
4- Evrak son teslim tarihi 11.07.2019  mesai bitimine kadar Çamaş Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına teslim edilecektir. 
V-BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SONUÇLARININ DUYURULMASI
 1- Sınav Komisyonunun  değerlendirmesi sonucu  ‘BÜRO GÖREVLİSİ’ olarak sözleşmeli personel alımı ile ilgili yerleştirme başvurusunda bulunan adayların, ilan edilen niteliklere uygunluğu incelenecektir.
 2- Adayların evrakları üzerinden yapılan kontrollerde istenilen pozisyon için şartları uygun olmayan ya da yanlış beyan verdiği tespit edilen adaylar tutanağa bağlanarak atamaları yapılmayacak ve sözleşmeleri imzalanmayacaktır. Bu durumda Sınav Komisyonunca kabul edilen yedek aday çağırılarak kendisiyle sözleşme yapılacak ve göreve başlatılacaktır.
3- Sınav Komisyonunun değerlendirmesi sonucu, sözleşmeli personel alımı ile ilgili yerleştirme başvurusunda bulunan adayların, ilan edilen niteliklere uygunluğu incelenerek 1 asil, 1 yedek olmak üzere 2 aday belirlenecektir.
4- Sözleşmeli personel, ihtiyaç duyulan hizmet birimleri ve pozisyonlarda istihdam edildiğinden, Devlet memurlarında olduğu gibi kurumlar içinde veya kurumlar arasında naklen atamalarına dair mevzuat bulunmamaktadır. Bu nedenle bu pozisyonlara yerleştirilen personel herhangi bir nedenle (eş durumu, sağlık vb.) nakil talebinde bulunamaz.
 5-Sağlık raporu ve sabıka kaydı sadece mülakat sonucu işe başlayacak adaylardan istenecektir.
 6-Verilen süre içinde başvurmayan, başvurup ataması yapıldıktan sonra görevine başlamayan ya da aranılan şartları taşımadığı sonradan anlaşılanların atamaları iptal edilip yerine yedek adayın ataması yapılacaktır. Belirtilen süre içinde görevine başlamayan veya eksik evrakını teslim etmeyenlerin yerine puan sırasına göre diğer adaylardan çağırılabilir.
7- Vakfımız mülakat sonucunda personel alıp almamakta serbesttir.
8- Mülakat sonucundaistihdam edilecek personele güvenlik soruşturması yapıldıktan sonra işe başlatılacaktır.
 VI -MÜRACAT YERİ ve İLETİŞİM BİLGİLERİ
 Müracaat Yeri: Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünün https://sosyalyardimlar.aile.gov.tr (https://appext.aile.gov.tr/vakifilan/Giris.aspx)  adresinden yapılmaktadır.
 Mülakat Adresi: Çamaş Kaymakamlığı  Hükümet  Binası  Çamaş/Ordu
 Bilgi İçin Tel : (452) 481 23 02   

       
       https://sosyalyardimlar.aile.gov.tr                           
    

 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Kurumsal e-Posta
  • Terör Arananlar
  • e-Mevzuat
  • Kolluk Gözetim Komisyonu
Adres:Taşoluk Mahallesi Bacanak Küme Evler No:1 52430 Çamaş/ORDU
Tel: 0452 481 2001 Faks: 0452 481 2314